قدرت تصاویر برای تاثیر گذاری بر مخاطبین برای افزایش ممبر تلگرام
تفاوت خوابگاه و پانسیون،خوابگاه کارمندی تهران،پانسیون دخترانه تهران
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج) و آدرس postbw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 258
:: بازدید ماه : 523
:: بازدید سال : 1667
:: بازدید کلی : 43313
قدرت تصاویر برای تاثیر گذاری بر مخاطبین برای افزایش ممبر تلگرام

 

افزايش ممبر تلگرام

 

يکي از چالش هاي مديران کانال ها تعداد اعضا يا افزايش ممبرکانال تلگرام ميباشد. هر چه تعداد اعضاي يک کانال تلگرام بالاتر باشد نشان دهنده رضايتمندي و استقبال بيشتر کاربران است ار جهتي ديگر بهبود فرايند کسب و کار هر شخص يا سارمان ميتوند در گروه تعداد ممبرهاي کانال آن باشد. يک فروشگاه را در نظر بگيريد که محصولات خود را در کانال تلگراميش به فروش گذاشته است. هر چقدر تعداد اعضاي اين کانال بيشتر باشد احتمال فروش مدير اين کانال بيشتر است. پس براي مدير اين کانال افزايش تعداد ممبر تلگرام بسيار مهم است. علاوه بر اين کاهش اعضا که ريزش هم ناميده مي شود امري کاملا طبيعي است و روزانه ممکن است افرادي بنا به دلايلي از جمله نامرتبط بودن محتواي کانال، عدم ارائه خدمات مناسب از طرق مدير کانال از کانال شما خارج شوند. از اينرو هم  حفظ ممبر هاي موجود و هم افزايش ممبر کانال تلگرام موضوع مهمي براي هر مدير کانال ميباشد، هزينه و انرژي زيادي را به خود اختصاص مي دهد. در ادامه سعي ميکنيم روش و استراتژي هاي درست افزايش اعضا فارسي زبان و واقعي را به شما آموزش دهيم

 .

 

 

روش هاي افزايش ممبر تلگرام

      اولين سوالي که پيش مي آيد اين است که چطوري تعداد اعضاي کانال را افزايش بدهم به طوري که اين اعضا مرتبط با حوزه کاري شما باشند؟

  

·        خريد ممبر تلگرام 

      هنگام تاسيس کانال، شما تعداي محدودي ممبر داريد و کم بودن تعداد ممبر هاي ابتدايي کانال شما، ممکن است باعث عدم اطمينان ساير افراد جديد در جوين شدن به کانال شما باشد لذا براي جلب اعتماد و افزايش کلاس کاري بهتر است در ابتدا اقدام به خريد ممبر تلگرام نمايد.به طور مثال از سايت : www.telegram-add-member.com      که اين سايت در حوزه افزايش ممبر تلگرام     فعاليت دارد به تعداد ممبر هاي خود اضافه نمايد    .با اين شرايط شما در روز هاي اوليه به جاي تعداد کمي ممبر ميتوانيد از تعداد 2 هزار ممبر شروع کنيد.اين سايت ها با استفاده از شماره مجازي يا به اصطلاح ممبر فيک/مجازي تعداد ممبر هاي شما را افزايش ميدهند 

  “اگر به دنبال خريد ممبر تلگرام هستيد به سايت      www.telegram-add-member.comسر بزنيد         " 

 

 

·        توليد محتوا رمز موفقيت

 محتواي دست اول توليد کنيد. با کمي ابتکار و خلاقيت مي توانيد محتوايي توليد کنيد که نمونه ي آن در هيچ کانال ديگري نباشد. مطمن باشيد در اينصورت مخاطبين وافاداري پيدا خواهيد کرد و به تدريج نام کانال شما زبانزد و مشهور خواهد شد    .بکي از راه هاي افزايش ممبر تلگرام به طور يقين توليد محتواي ميباشد. تلاش کنيد محتواي توليد شود تا اينکه از جاي ديگري بدونه هيچ دخل و تصرفي کپي برداري شود.

 

·        ترقند هاي تلگرامي را ياد بگيريد

 

1-      در معرفي کانال حتما اطلاعات تماس ادمين را بنويسيد. مخاطبين کانال حق دارند تا نقد و پيشنهاد خود را به گوش شما برسانند. اگر مي‌خواهيد از دست نوتيفيکيشن‌هاي گاه و بي گاه آسوده باشيد، نوشتن آدرس ايميل مي‌تواند راه مناسب‌تري باشد. 

 2-      قبل از ارسال پست، چند بار آن را مرور کنيد و هر چقدر که مي‌توانيد آن را کوتاه تر کنيد. اندازه مناسب براي يک پست، همان اندازه صفحه نمايش گوشي است و بهتر است که خواننده براي خواندن پست مجبور به پيمايش صفحه (اسکرول) نشود. 

 3-     از قدرت تصاوير براي تاثير گذاري بر مخاطبين به درستي استفاده کنيد.اين موضوع در افزايش ممبر تلگرام موثر است عکس‌ها مي‌توانند در انتقال بهتر پيام به مخاطب تاثير مثبتي داشته باشند. اما در استفاده از عکسها زياده‌روي نکنيد. به هر حال لود شدن عکس‌ها براي اينترنت کم سرعت، زمان بر است و شايد براي بعضي‌ها آزار دهنده باشد.

 4-     در گوشه‌ي تصاويري که در کانال ارسال مي کنيد، شناسه يا لوگوي کانال خود را درج کنيد. به اين ترتيب هر کسي که تصوير کانال شما را کپي و منتشر کند، نام و برند کانال شما بيشتر شناخته خواهد شد.

 5-     محتواي دست اول توليد کنيد. با کمي ابتکار و خلاقيت مي توانيد محتوايي توليد کنيد که نمونه ي آن در هيچ کانال ديگري نباشد. مطمن باشيد در اينصورت مخاطبين وافاداري پيدا خواهيد کرد و به تدريج نام کانال شما زبانزد و مشهور خواهد شد.

 6-     براي طبقه‌بندي موضوعي پست‌هاي کانال از هشتگ‌ها استفاده کنيد. به اين ترتيب مخاطبين کانال مي‌توانند راحت‌تر مطلب يا موضوع مورد نظر خود را بيابند.

 7-     براي کانال خود لوگوي اختصاصي طراحي کنيد. يک لوگوي چشم نواز مي‌تواند حس بهتري به مخاطبين کانال شما بدهد. توجه کنيد که لوگوي کانال در ليست چت‌هاي مخاطبين و هميشه جلوي چشم آنها است.

 8-     در انتهاي هر پست‌ شناسه‌ي کانال (Channel ID) خود را بنويسيد. (شناسه کانال با علامت @ شروع مي‌شود). بعضي‌ از مخاطبين شما به جاي ارسال مجدد (Forward) پيام‌، آن را کپي مي‌کنند. با درج شناسه کانال در انتهاي پست، کانال شما شانس بيشتري براي ديده شدن خواهد داشت.

 9-     ارسال پست‌ها را با برنامه ي مشخصي انجام دهيد. مثلا هر شب راس ساعت 11. سعي کنيد اين زمان را طوري انتخاب کنيد که تعداد زيادي از مخاطبين وقت لازم براي خواندن مطلب شما را داشته باشند.

  

·        براي افزايش ممبر کانال تلگرام هزينه کنيد

 براي افزايش ممبر کانال تلگرام هزينه کنيد. کانال هاي زيادي وجود دارند که از لحاظ موضوع مرتبط با کانال شما ميباشند. بهتر است در ابتدا اين کانال ها را شناسايي و در قسمت توضيحات کانال اي دي تلگرام و شماره تماس مدير کانال را ياداشت سپس با مذاکره با مدير آن کانال بخواهيد لينک شما را در کانال خود قرار دهد.در اين صورت مدير آن کانال يا از شما هزينه اي بابت اين کار ميگيرد (اکثر کانال هاي بزرگ و قوي قطعا هيزنه ميگيرند خيلي از سايت هاي فروش ممبر تلگرام از شما هزينه اي دريافت از همين راه کسب درامد ميکنند) يا از شما ميخواهد شما هم لينک کانال وي را در کانال خود قرار دهيد به اين کار تبادل گفته ميشود و اکثر مديران کانال هاي نوپا اين روش را حتما قبول ميکنند.اما به ياد داشته باشيد تبادل بيش از حدباعث افت کيفيت کانال مي شود و اعضا کانال را ترک مي کنند.

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیر
تاریخ : سه شنبه 20 شهريور 1397
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید